Ακύρωση παραγγελίας - Επιστροφές προϊόντων – Υπαναχώρηση

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ - ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ

Είναι δυνατόν να ακυρώσετε την παραγγελία σας στις ακόλουθες περιπτώσεις:

α) Πριν την αποστολή του προϊόντος – Η ακύρωση είναι δυνατή με αποστολή e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@allyouwant.gr ή με τηλεφωνική επικοινωνία στο 2105615880 09:00-13:00  Δευτέρα εως Παρασκευή

β) Μετά την παραλαβή του προϊόντος μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμά σας για υπαναχώρηση, εντός 15 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος.

Διευκρινίζεται, ότι για να προχωρήσετε στην επιστροφή προϊόντος πρέπει να τηρούνται οι προυποθέσεις που αναφέρθηκαν παραπάνω περί φθορών των επιστρεφομένων προιόντων κλπ..

Εντός 15 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που παραλάβατε το προϊόν, έχετε δικαίωμα να το επιστρέψετε και να λάβετε πίσω τα χρήματά σας.Σε αυτή την περίπτωση η χρέωση είναι 2,5 ευρώ για την επιστροφή του προϊόντος εφόσον έχετε ήδη πληρώσει τα μεταφορικά. 

Αν επιλέξετε οποιοδήποτε άλλο τρόπο ή μεταφορική εταιρεία για την επιστροφή του προιόντος, σας επιστρέφουμε πίσω όλο το ποσό της αγοράς του προϊοντος και τα έξοδα αποστολής τα επιβαρύνεστε αποκλειστικά εσείς.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που παραλάβατε εντός 15 ημερολογιακών ημερών και να ζητήσετε την αντικατάστασή του με άλλο μέγεθος ή άλλο προϊόν. Τονίζουμε ότι ημερομηνία αποστολής του επιστρεφόμενου προϊόντος θεωρείται αυτή που αναγράφεται από τον courier στην απόδειξη παραλαβής, για τον έλεγχο του εμπροθέσμου.

Για επιστροφές εντός Ελλάδας επιβαρύνεστε με το ποσό ττης εκάστοτε μεταφρικής που ειχατε επιλέξει κατα την αγορα του προϊόντος από εμάς πρός εσάς. Τα παραπάνω ισχύουν και στην περίπτωση που ο πελάτης δεν επιβαρύνθηκε τα έξοδα αποστολής, λόγω του γεγονότος ότι η αρχική παραγγελία ξεπερνούσε τα 100 ευρώ.

Για επιστροφές από το εξωτερικό τα έξοδα επιστροφής βαραίνουν αυτόν που κάνει την επιστροφή.

Σε κάθε περίπτωση τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη.Αυτό σημαίνει:

Να μην έχουν φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν.

Να είναι σε άριστη κατάσταση (με την εργοστασιακή τους συσκευασία δηλαδή κουτί)

Προϊόντα που έχουν ζελατίνα προστασίας προϊόντος δεν επιστέφονται εφόσον έχει αφαιρεθεί η ζελατίνα

Να συνοδεύονται με όλα τα έγγραφα με τα οποία παραδόθηκε το προϊόν (π.χ. Απόδειξη Λιανικής,Τιμολόγιο κ.ο.κ).

Αν τηρούνται οι παραπάνω προυποθέσεις, μπορείτε ελεύθερα να το απoστείλετε πίσω σε εμάς για αντικατάσταση. Σε αντίθετη περίπτωση διατηρούμε το δικαίωμα να μη δεχτούμε την επιστροφή.

Να σημειωθεί ότι όλες οι αλλαγές και οι επιστροφές χρημάτων γίνονται στις τρέχουσες τιμές των προϊόντων. 

Η διαδικασία της επιστροφής είναι απλή και γίνεται με τον εξής τρόπο:

Πηγαίνετε στην φόρμα «Επιστροφές» και συμπληρώνετε τα απαραίτητα στοιχεία

Επιστροφή Ελαττωματικών Προϊόντων

Στις περιπτώσεις κατά τις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του καταστ’ηματος πουλήθηκαν προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας ή από λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά, με κακή συσκευασία κ.λ.π. τότε το κατάστημα αναλαμβάνει πλήρως την ευθύνη της αντικατάστασης, το κόστος επιστροφής (οπότε θα καταθέσει το αντίστοιχο ποσό εξόδων σε λογαριασμό τραπέζης που θα της υποδειχτεί), καθώς επίσης και τα έξοδα επαναποστολής.

Οι όροι επιστροφής παραμένουν οι ίδιοι με αυτούς που προαναφέρθηκαν.